czwartek, 1 grudnia 2011

89.

8 komentarzy:

  1. Widziałam dzisiaj niesamowite okna w starej kamienicy w zakurzonej i zaniedbanej dzielnicy Gdańska, mijałam też byłą drukarnię gdańską, również z pięknymi oknami i drzwiami. Od razu pomyślałam o Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie wiesz jak mi miło czytać takie słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. great yellow touch!
    I wish you and yours a lovely holiday seasons as well.
    wishing you joy, health, love each and every day.

    warmly,
    Elena

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwilbiam okna, szczegolnie w starych domach i chcialabym abys kontynuowala swoja prace.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno nie było nic nowego!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że nie tylko mnie bliski jest urok starych kamienic ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam stare kamiennice i takie okna ;)przypomina mi to ukochany Kraków. Pięknie. Pozdrawiam, www.monika-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń